Nyheter
Hoved meny
Nyheter
Kurs info
Hovedsiden
Styret
Flysteder
Paragliding
Hanggliding
Tandemturer
Gamle siden til rhlsk
Ta kontakt
Søk her
vilkår
Logg inn
Velkommen til RHLSK. Du er velkommen til registrere deg på våre netsiden.

Tjenester
Forum
Galleriet
Webcam
Været fra Yr.no
Værstasjoner
Medlemenes Video
Aktivitetskalender
Loggbok RHLSK
Melwin (NAK)
Flyforum
Welcome, Guest
Please Login or Register.    Lost Password?
En ny era (1 viewing) (1) Guest
Go to bottom Post Reply Favoured: 0
TOPIC: En ny era
Haakon (Admin)
Admin
graph
User Offline Click here to see the profile of this user
En ny era 1 Month, 2 Weeks ago  
I og med at jeg er fagsjef og har måtte begynne å sette meg inn i nettverket av BSL og sikkerhetsregelementer, er det kanskje på tide at jeg kommer med noe nyttig. Det er krav om at vi i klubben avholder flytryggingsmøter, holdningsmøter, går gjennom risikoanalyse av flystedene våre, blir enig om nødnummer til bruk ved ulykker og handlingsplaner ved ulykker. Det er også krav til at alle klubbens medlemmer skal være kjent med den årlig revisjonen av regelverket....
Det anbefales også at vi sjekker hvordan vi ligger ann med førstehjelpskunnskaper i klubben, for å friske opp kan vi gå gjennom ABCDE førstehjelpsdrill i plenum. Det blir mye vi må snakke om, så det kan ta litt tid før det skjer noe. Den regntunge høsten vi har i vente kommer til å bli benyttet til ett møte eller tre! Jeg har ikke fått med meg at det har skjedd noen hendelser i klubben, derfor har det heller ikke blitt rapportert noe. Alle vil jo unngå at det skjer "hendelser", så sørg for at det ikke skjer. Om det skulle skje, ikke nøl med å rapportere det....

Report to moderator   Logged Logged  
  The administrator has disabled public write access.
Go to top Post Reply